Pot plăti cu cardul?
Nu se poate face plata cu cardul. Optiunea de plată este plata ramburs.
Trebuie să am cont pentru a putea plasa o comandă?
Nu sunteți condiționat de crearea unui cont pentru a plasa o comandă. Recomandarea noastră este de a vă înregistra pentru a avea acces rapid la starea și istoricul comenzilor.
De unde știu dacă un produs se află în stoc?
Toate produsele care apar pe site se află în stoc. În caz contrar, va apărea informația ”Stoc epuizat” sau veți fi sunat de unul dintre colegii noștri pentru a fi anunțat de acest lucru.
Cât durează până primesc comanda acasă?
Termenul maxim de livrare este de 3-5 zile lucrătoare.
Pot returna un produs?
Da. Conform legislației în vigoare aveți dreptul de a face retur fără a vă justifica decizia. Vă informăm ca ne dorim să oferim cele mai bune servicii, implicit cele mai bune produse și din acest motiv, colegii noștri vor întreba motivele returnării produsului. Rămâne la latitudinea dumneavoastră dacă le veți oferi un răspuns. Costul transportului va fi suportat de către dumneavoastră și returul se acceptă doar dacă produsele sunt în aceeași stare în care au fost livrate. Pentru mai multe informații privind returul produselor, verificați rubrica ”Termeni și condiții” de la finalul paginii.
Am căutat un produs și nu l-am găsit. Cu cine iau legătura?
Completați formularul de contact din rubrica ”Contact” sau sunați la numărul de telefon 0754 673 925. Colegii noştri abia așteapă să aducă produse noi :)
Nu voi fi acasă atunci când ajunge comanda. Cum procedez?
În momentul finalizării comenzii, aveți posibilitatea de a completa adresa la care doriți să vă fie livrate produsele.
Pentru alte informații privind Cămara cu Leacuri, cu cine iau legătura?
Vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact care poate fi găsit in rubrica ”Contact” sau sunați la numărul de telefon 0754 673 925.
De unde știu că voi primi un răspuns prin completarea formularului de contact?
Ne dorim oameni mulțumiți :) Vă asigurăm că în cel mult 2 zile, veți primi un răspuns la întrebarea dumneavoastră sau orice nelămurire veți avea. În caz contrar, vă rugam să ne contactați telefonic. Din diverse motive, există posibilitatea ca informația să nu fi ajuns la noi.